"Ze is niet alleen deskundig maar ook zeer betrokken"

Wil jij dit ook?
Meer orde en structuur, meer overzicht, productiviteit, meer plezier in je werk, meer rust en minder stress.

Wat ik voor jou kan betekenen
Mis je overzicht? Vind je het lastig om prioriteiten te stellen? Zoek je veel te lang naar de juiste documenten? En word je continue afgeleid door inkomende mail en loop je de hele dag achter de feiten aan?
Door mijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven help ik graag bij het (re)organiseren van je werk en (thuis)werkplek. Net als dat het thuis soms even niet lukt om alles op orde te houden, kan dit ook op het werk lastig zijn. Herken jij je hierin?

Van advies tot persoonlijke begeleiding en samen aan de slag, help of ondersteun ik als Professional Organiser bij:

  • Het (re-) organiseren en ordenen van je werk en (thuis)werkplek
  • Overzichtelijke mailbox en mappenstructuur
  • Optimaliseren van werkstromen en/of bedrijfsprocessen
  • Beter omgaan met tijd
  • Beter agendabeheer

Praktische hulp en begeleiding kan zowel persoonlijk als online!

En wil je een blijvend steuntje in de rug. Investeer dan in een strippenkaart!

Wist je dat...
uitval door ziekte zelfs voorkomen kan worden! Belangrijk, want net als jij heeft ook jouw werkgever er belang bij dat het goed met je gaat. En de kosten van een zieke- of re-integrerende medewerker zijn vele malen hoger dan een investering in een Professional Organiser.

Hoe werk ik?
Om jou beter te leren kennen, start ik altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We kijken hoe jij je werk organiseert en hoe je werkt. Jouw specifieke vragen nemen we mee in het proces. Samen bepalen we wat bij jou past en welke methode voor jou werkt om effectiever en efficiënter te werken. Om zo goed mogelijk te kunnen helpen maak ik altijd een offerte op maat.

 

Wil je een vrijblijvende kennismaking inplannen of heb je vragen?

Neem contact met mij op