Nieuws

In 5 stappen productiever met de Pomodoro-techniek
Tip voor op het werk en de thuiswerker Kun jij je ook moeilijk concentreren en gefocust blijven op je werk? Probeer dan eens de Pomodoro-techniek. Deze techniek helpt je bij het indelen van je tijd: Je wordt gemotiveerder Je bent productiever Je bent tevredener over je uitgevoerde werk Het maakt

Workshop “Opgeruimd staat netjes” – 1 december 2020 – van 19.00 tot 22.00 uur – ROC Twente
Sta je voor een grote of kleine verandering in je leven? Heb je jouw huishouden (door omstandigheden) even niet meer op orde? Heb je behoefte aan meer rust in huis of in je hoofd? Vind je het lastig prioriteiten te stellen? Of ben je steeds van alles kwijt? Dan is

Lezing “Erfgoed opruimen, hoe doe je dat?” – donderdag 19 november – bieb Hengelo – gratis – GEANNULEERD ivm CORONA
“Erfgoed opruimen, hoe doe je dat?” Op donderdag 19 november 2020 geef ik een lezing geven over “Erfgoed opruimen, hoe doe je dat?” Waar moet je allemaal aan denken. Praktische tips en voorbeelden komen aan de orde. Vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken. Het overlijden

Je hoeft echt niet alles zelf te doen!
Laat anderen doen wat jij niet leuk vindt, waar je niet zo goed ik bent en wat je energie kost. Delegeer, besteed taken uit aan collega’s of andere partijen als je zelfstandige bent. Automatiseer zoveel mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van templates (sjablonen) die je iedere keer weer kunt

Hoeveel dekbedovertreksets heb ik eigenlijk nodig?
Laatst vroeg een klant mij hoeveel dekbedovertreksets ze nou moest hebben. Wat is normaal? En hoeveel heb jij er dan? Nou wat normaal is kan ik je niet zeggen. Want wat voor de een normaal is, is voor een anders weer abnormaal. We zijn tenslotte allemaal anders. Wat ik vooral

Perfectionisme doe je zelf
“Je krijgt geen stress omdat je niet perfect bent. Je krijgt stress omdat je perfect wilt zijn” Deze quote van Sven Gieling heb ik uit het boek van Annemiek Tigchelaar, Grip op je stress. Dit boek bladerde ik door op zoek naar leuke tips voor op mijn Social Media. Bij
Chloé van Driel
Chloé van Driel
Professional Organiser
Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.
Afspraak maken?
Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!
Download Chloe’s folder

Download de folder

Luister naar mijn interview over opruimen bij Goedemorgen Hengelo
Onlangs ben ik geïnterviewd door Radio Hengelo. In de uitzenging van Goedemorgen Hengelo vertel ik over mijn fascinatie voor het opruimvak. Onderwerpen die voorbij komen zijn; wat is het verschil tussen opruimen en schoonmaken, de betekenis van spullen en de bewustwording van je eigen opruimgedrag. Als bonus deel ik een

Opruimen van kerstspullen voor jou ook een uitdaging?
Met deze 10 FAVO tips van Happy in Organising gaat het een stuk EENVOUDIGER! 🎄✨ Het opruimen van kerstspullen na de feestdagen kan een uitdaging zijn. Hier lees je 10 opruimtips voor het efficiënt opruimen van kerstspullen. 🌟 1. Sorteren Begin met het sorteren van je kerstspullen. Maak stapels voor

Podcast over ‘samen’ ondernemen
Ilona heeft mij uitgenodigd voor een postcastaflevering over ondernemen. Ik vertel over mijn ervaringen en samenwerkingen met collega’s uit de branche. Ondernemen lijkt soms alsof iedereen op zijn eigen eilandje het wiel aan het uitvinden is, maar dat hoeft zeker niet zo te zijn! In deze podcast vertel ik over

Te gast bij radio 1Twente Hengelo – zaterdag 18 maart tussen 10.00 en 12.00 uur
Zaterdag 18 maart ben ik er weer! 1Twente Hengelo Bij de mannen van Goedemorgen Hengelo, het live radioprogramma 📠waarin interessante gasten aan het woord komen over actuele onderwerpen uit de Hengelose en Twentse samenleving. Lokale evenementen, kunst, cultuur en het Hengelose verenigingsleven. En ik kom niet alleen. Natasja

Gastspreker bij MamaPapacafé op woensdag 22 maart van 10.00 tot 11.30 uur in Losser
Chloé Happy in Organising – Opruimcoach – Gastspreker Handige tips en advies over opruimen van je huis, het organiseren van taken en het brengen en het bewaren van spullen van je kinderen. Natuurlijk is er ruimte voor je vragen. Helemaal gratis Je kunt gewoon binnenwandelen, de koffie en thee staat

Luister naar Chloé in de postcast ‘Hannelore in je oren’
Wist jij dat er drie verschillende types rommelkonten zijn? Ja, ik herken mijzelf zeker hierin, want ook bij mij thuis is het soms één grote chaos, met propvolle kasten en talloze rommelhoekjes… Met Cloé van Driel van Chloé Happy in Organising ga ik in deze aflevering dieper in op de

Gastspreker op het uitvaartfestival in Zenderen
Chloé Happy in Organising is aanwezig op het Uitvaartfestival op zondag 26 maart in Zenderen. Ik zal spreken over een heel gevoelig thema, het opruimen van spullen van een dierbare. Lees hieronder het persbericht. Uitvaartfestival in Zenderen doorbreekt taboe op praten over de dood en afscheid nemen van het leven

Snel opruimen, voer de 5 minuten regel uit
Wat houdt de 5 minutenregel in? De 5 minutenregel houdt in dat je een klusje doet of spullen opruimt in minder dan 5 minuten. Je kunt dit beter gelijk doen in plaats van het op je TO DO lijst schrijven. In bijna alle gevallen kun je deze regel toepassen. Voorbeelden
Chloé van Driel
Chloé van Driel
Professional Organiser
Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.
Afspraak maken?
Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!
Download Chloe’s folder
