Nieuws

Ik wil mijn huis opruimen maar ooohh waar begin ik?

Terug naar de basis. Volg onderstaande stappen voordat je daadwerkelijk gaat opruimen. Deze stappen helpen je tijdens het opruimen makkelijker keuzes maken en dus het opruimproces versnellen. 1. Schrijf per op te ruimen (leef)ruimte op welke activiteiten je daar doet, bijvoorbeeld: Keuken          : eten, koken, kleuren, fotoboek maken Woonkamer :

Lees verder »

Ruim je werkplek op

Terug naar de basis. Zorg dat je werkplek is opgeruimd. Het is zoveel fijner om te werken aan een opgeruimd bureau. Misschien hanteert jouw werkgever een clean desk policy of werken jullie volledig digitaal. Geloof me, er zijn nog heel veel bureaus in Nederland die vol liggen met: losse papieren,

Lees verder »

Chloé van Driel

Chloé van Driel

Professional Organiser

Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.

Afspraak maken?

Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!

Download Chloe’s folder

Download de folder

Ik ben gewoon een beer

Je lijkt wel een beer en moet een winterslaap gaan houden. Wat kun jij slapen zeg. Dat zijn de woorden van WJ, die ik regelmatig hoor als ik een dutje doe of als ik, heel af en toe, in het weekend tot half elf doorslaap. Ja hoor, ik ben Poehbeer

Lees verder »

Loslaten, hoe dan?

Ik zeg altijd dat ik een opruimerig type ben maar eigenlijk ben ik gewoon heel erg graag “in control”. Nou ja, en ook wel een onmeunig opruimerig type hoor. Onmeunig is het Twentse woord voor enorm. Maargoed, wat kan me dan beter helpen dan loslaten. Nu ben ik al jaren

Lees verder »

Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan

Al een aantal keer had ik WJ gevraagd of hij al een cadeautje voor mijn verjaardag had. Ik was nieuwsgierig maar eigenlijk wilde ik gewoon bepalen wat hij voor mij zou kopen. Ik ben tenslotte graag in controle. Natuurlijk vertelde hij me niets maar op een warme zondagochtend zaten we

Lees verder »

Waar bewaar ik toch die garantiebewijzen?

Heb je een product gekocht waar garantie op zit, dan is vaak de kassabon het garantiebewijs. Dit kleine papiertje kun je makkelijk bewaren in een handig insteekhoesje die je vervolgens bij de rest van je administratie opruimt. Dit kan op verschillende manieren. Hieronder heb ik ze beschreven. Ordner In de

Lees verder »

Chloé van Driel

Chloé van Driel

Professional Organiser

Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.

Afspraak maken?

Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!

Download Chloe’s folder

Download de folder