Nieuws

In 5 stappen productiever met de Pomodoro-techniek
Tip voor op het werk en de thuiswerker Kun jij je ook moeilijk concentreren en gefocust blijven op je werk? Probeer dan eens de Pomodoro-techniek. Deze techniek helpt je bij het indelen van je tijd: Je wordt gemotiveerder Je bent productiever Je bent tevredener over je uitgevoerde werk Het maakt

Workshop “Opgeruimd staat netjes” – 1 december 2020 – van 19.00 tot 22.00 uur – ROC Twente
Sta je voor een grote of kleine verandering in je leven? Heb je jouw huishouden (door omstandigheden) even niet meer op orde? Heb je behoefte aan meer rust in huis of in je hoofd? Vind je het lastig prioriteiten te stellen? Of ben je steeds van alles kwijt? Dan is

Lezing “Erfgoed opruimen, hoe doe je dat?” – donderdag 19 november – bieb Hengelo – gratis – GEANNULEERD ivm CORONA
“Erfgoed opruimen, hoe doe je dat?” Op donderdag 19 november 2020 geef ik een lezing geven over “Erfgoed opruimen, hoe doe je dat?” Waar moet je allemaal aan denken. Praktische tips en voorbeelden komen aan de orde. Vroeg of laat krijgen we er allemaal mee te maken. Het overlijden

Je hoeft echt niet alles zelf te doen!
Laat anderen doen wat jij niet leuk vindt, waar je niet zo goed ik bent en wat je energie kost. Delegeer, besteed taken uit aan collega’s of andere partijen als je zelfstandige bent. Automatiseer zoveel mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan het gebruik van templates (sjablonen) die je iedere keer weer kunt

Hoeveel dekbedovertreksets heb ik eigenlijk nodig?
Laatst vroeg een klant mij hoeveel dekbedovertreksets ze nou moest hebben. Wat is normaal? En hoeveel heb jij er dan? Nou wat normaal is kan ik je niet zeggen. Want wat voor de een normaal is, is voor een anders weer abnormaal. We zijn tenslotte allemaal anders. Wat ik vooral

Perfectionisme doe je zelf
“Je krijgt geen stress omdat je niet perfect bent. Je krijgt stress omdat je perfect wilt zijn” Deze quote van Sven Gieling heb ik uit het boek van Annemiek Tigchelaar, Grip op je stress. Dit boek bladerde ik door op zoek naar leuke tips voor op mijn Social Media. Bij
Chloé van Driel
Chloé van Driel
Professional Organiser
Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.
Afspraak maken?
Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!
Download Chloe’s folder

Download de folder

Ik ben verliefd….
..op een hele leuke vrouw en het is wederzijds 💟 Dat waren de woorden van mijn klant, Simon (zijn naam heb ik aangepast). Hij stuurde dat mij in een whatsapp bericht en wat ben ik dankbaar dat hij dit met mij deelt. Als Professional Organiser kom ik bij jou thuis,

Gastspreker bij mammacafé – woensdag 23 maart 2022 om 10.00 uur – bieb Hengelo stad
Chloé Happy in Organising – Opruimcoach – Gastspreker Kinderen en hun rondslingerende spullen… Vraag jij je ook wel eens af hoe je je huis een beetje gezellig én opgeruimd houdt, terwijl je kinderen er weer een rommeltje van maken? Woensdag 23 maart geef ik handige opruimtips! Vanaf 10:00 op de

Hoe vooruitgang er uit ziet
Afgelopen week kreeg ik van een klant een cadeautje. De find your flow scheurkalender van 2021. Wij waren haar kantoor aan het opruimen en kwamen twee dezelfde tegen. Meestal neem ik geen spullen aan van klanten, als ze die weg doen. Maar deze kon ik niet weigeren. 365 dagen inspiratie

Webinar – Administratie op orde – Bieb Hoeksche Waard – 15 april 2021 – 19:30 tot 20:30 – Gratis
Het is weer zover, ik ga weer een Webinar geven voor de bieb Hoeksche Waard. In een online zoom meeting vertel ik je hoe je een gestructureerde en nette administratie krijgt én bij kunt houden. Online, dus het maakt niet uit waar je woont, over de hele wereld bereikbaar. Een

Webinar – Opgeruimd staat netjes – Bieb Hoeksche waard – 18 februari 2021 – 19:30 tot 20:30 – Gratis
Wil jij ook een opgeruimd en schoon huis? Maar lukt je dat steeds niet. Verplaats jij je spullen in plaats van het echt op te ruimen. Meld je dan aan voor het webinar Opgeruimd staat netjes. De bieb in de Hoeksche waard heeft met uitgenodigd Afstand is geen issue meer

TOP (thuis)werk tip voor werknemers en werkgevers
Wist je dat veel mensen sinds ze thuiswerken 8 uur in plaats van 5 uur per dag zitten? Minder sociaal contact hebben en zich eenzamer voelen; meer stress ervaren. En werk en privé uit balans zijn. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen. We zijn tenslotte mens en we hebben behoefte

Chloé op de radio – zaterdag 5 december – 10.00 tot 12.00 uur – Goedemorgen Hengelo
Na mijn tv debuut afgelopen week, van wel 2 minuten. Mag ik zaterdag veel langer praten over mijn bedrijf en mijn vak. Dan ben ik live te gast in het radioprogramma Goedemorgen Hengelo. Ik schuif dan aan bij de vriendelijke presentatoren Jos, Chris en/of Jan Dirk. Ik heb er al

Webinar Thuiswerken; Wat kan een Professional Organiser voor je betekenen? – donderdag 3 december – 16.00 uur
Op donderdag 3 december om 16.00 uur geef ik samen met mijn collega professional organisers Jikke Hoogveld en Sanne van Schaik namens de NBPO een Webinar over thuiswerken, wat een Professional Organiser voor zowel de werkgever als werknemer kan betekenen en natuurlijk geven we praktische thuiswerktips die je direct kunt
Chloé van Driel
Chloé van Driel
Professional Organiser
Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.
Afspraak maken?
Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!
Download Chloe’s folder
