Nieuws

Gastspreker op het uitvaartfestival in Zenderen
Chloé Happy in Organising is aanwezig op het Uitvaartfestival op zondag 26 maart in Zenderen. Ik zal spreken over een heel gevoelig thema, het opruimen van spullen van een dierbare. Lees hieronder het persbericht. Uitvaartfestival in Zenderen doorbreekt taboe op praten over de dood en afscheid nemen van het leven

Snel opruimen, voer de 5 minuten regel uit
Wat houdt de 5 minutenregel in? De 5 minutenregel houdt in dat je een klusje doet of spullen opruimt in minder dan 5 minuten. Je kunt dit beter gelijk doen in plaats van het op je TO DO lijst schrijven. In bijna alle gevallen kun je deze regel toepassen. Voorbeelden

Ik ben verliefd….
..op een hele leuke vrouw en het is wederzijds 💟 Dat waren de woorden van mijn klant, Simon (zijn naam heb ik aangepast). Hij stuurde dat mij in een whatsapp bericht en wat ben ik dankbaar dat hij dit met mij deelt. Als Professional Organiser kom ik bij jou thuis,

Gastspreker bij mammacafé – woensdag 23 maart 2022 om 10.00 uur – bieb Hengelo stad
Chloé Happy in Organising – Opruimcoach – Gastspreker Kinderen en hun rondslingerende spullen… Vraag jij je ook wel eens af hoe je je huis een beetje gezellig én opgeruimd houdt, terwijl je kinderen er weer een rommeltje van maken? Woensdag 23 maart geef ik handige opruimtips! Vanaf 10:00 op de

Hoe vooruitgang er uit ziet
Afgelopen week kreeg ik van een klant een cadeautje. De find your flow scheurkalender van 2021. Wij waren haar kantoor aan het opruimen en kwamen twee dezelfde tegen. Meestal neem ik geen spullen aan van klanten, als ze die weg doen. Maar deze kon ik niet weigeren. 365 dagen inspiratie

Webinar – Administratie op orde – Bieb Hoeksche Waard – 15 april 2021 – 19:30 tot 20:30 – Gratis
Het is weer zover, ik ga weer een Webinar geven voor de bieb Hoeksche Waard. In een online zoom meeting vertel ik je hoe je een gestructureerde en nette administratie krijgt én bij kunt houden. Online, dus het maakt niet uit waar je woont, over de hele wereld bereikbaar. Een
Chloé van Driel
Chloé van Driel
Professional Organiser
Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.
Afspraak maken?
Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!
Download Chloe’s folder

Download de folder

Ik ben verliefd….
..op een hele leuke vrouw en het is wederzijds 💟 Dat waren de woorden van mijn klant, Simon (zijn naam heb ik aangepast). Hij stuurde dat mij in een whatsapp bericht en wat ben ik dankbaar dat hij dit met mij deelt. Als Professional Organiser kom ik bij jou thuis,

Gastspreker bij mammacafé – woensdag 23 maart 2022 om 10.00 uur – bieb Hengelo stad
Chloé Happy in Organising – Opruimcoach – Gastspreker Kinderen en hun rondslingerende spullen… Vraag jij je ook wel eens af hoe je je huis een beetje gezellig én opgeruimd houdt, terwijl je kinderen er weer een rommeltje van maken? Woensdag 23 maart geef ik handige opruimtips! Vanaf 10:00 op de

Hoe vooruitgang er uit ziet
Afgelopen week kreeg ik van een klant een cadeautje. De find your flow scheurkalender van 2021. Wij waren haar kantoor aan het opruimen en kwamen twee dezelfde tegen. Meestal neem ik geen spullen aan van klanten, als ze die weg doen. Maar deze kon ik niet weigeren. 365 dagen inspiratie

Webinar – Administratie op orde – Bieb Hoeksche Waard – 15 april 2021 – 19:30 tot 20:30 – Gratis
Het is weer zover, ik ga weer een Webinar geven voor de bieb Hoeksche Waard. In een online zoom meeting vertel ik je hoe je een gestructureerde en nette administratie krijgt én bij kunt houden. Online, dus het maakt niet uit waar je woont, over de hele wereld bereikbaar. Een

Webinar – Opgeruimd staat netjes – Bieb Hoeksche waard – 18 februari 2021 – 19:30 tot 20:30 – Gratis
Wil jij ook een opgeruimd en schoon huis? Maar lukt je dat steeds niet. Verplaats jij je spullen in plaats van het echt op te ruimen. Meld je dan aan voor het webinar Opgeruimd staat netjes. De bieb in de Hoeksche waard heeft met uitgenodigd Afstand is geen issue meer

TOP (thuis)werk tip voor werknemers en werkgevers
Wist je dat veel mensen sinds ze thuiswerken 8 uur in plaats van 5 uur per dag zitten? Minder sociaal contact hebben en zich eenzamer voelen; meer stress ervaren. En werk en privé uit balans zijn. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen. We zijn tenslotte mens en we hebben behoefte

Chloé op de radio – zaterdag 5 december – 10.00 tot 12.00 uur – Goedemorgen Hengelo
Na mijn tv debuut afgelopen week, van wel 2 minuten. Mag ik zaterdag veel langer praten over mijn bedrijf en mijn vak. Dan ben ik live te gast in het radioprogramma Goedemorgen Hengelo. Ik schuif dan aan bij de vriendelijke presentatoren Jos, Chris en/of Jan Dirk. Ik heb er al

Webinar Thuiswerken; Wat kan een Professional Organiser voor je betekenen? – donderdag 3 december – 16.00 uur
Op donderdag 3 december om 16.00 uur geef ik samen met mijn collega professional organisers Jikke Hoogveld en Sanne van Schaik namens de NBPO een Webinar over thuiswerken, wat een Professional Organiser voor zowel de werkgever als werknemer kan betekenen en natuurlijk geven we praktische thuiswerktips die je direct kunt
Chloé van Driel
Chloé van Driel
Professional Organiser
Persoonlijk, creatief, empatisch, integer, praktisch, positief en oplossingsgericht.
Afspraak maken?
Weten welke aanpak ik heb als Professional Organiser? Maak dan vrijblijvend een afspraak met mij!
Download Chloe’s folder
