Wat kan ik als Personal Organiser voor jou doen?

Heb jij (tijdelijk) een steuntje in de rug nodig? Sta je voor grote veranderingen in je leven? Heb jij je huishouden door omstandigheden niet meer op orde? Mis je overzicht op het werk? Of vind je het lastig om prioriteiten te stellen?

Wat doet Chloé Happy in Organising?

Als Personal Organiser help ik jou met

  • het opruimen en (re)organiseren van je huis
  • opruimen en (re)organiseren na een overlijden, scheiding of verhuizing
  • het opzetten en/of ordenen van je administratie (budget coaching)
  • of het organiseren van jouw werk en werkplek

Met praktische en eenvoudige methodes zorg ik ervoor dat jij de regie over jouw leven terug krijgt. Thuis of op het werk. De voordelen die dit oplevert zijn belangrijk voor jouw fysieke en vooral mentale gezondheid. Het zorgt voor

  • orde en overzicht
  • ruimte in je huis en rust in je hoofd
  • meer tijd en energie voor leuke dingen
  • meer productiviteit en (werk)plezier

Zo werk ik als Personal Organiser

Als Personal Organiser help ik met het aanbrengen van orde, overzicht en structuur in je leven met direct zichtbaar én voelbaar resultaat. Op een professionele maar ook informele manier werk ik samen met jou naar een opgeruimd huis of een opgeruimde werkplek, maar boven alles een opgeruimd hoofd.

Om een goed beeld te krijgen van de situatie, plannen we een kennismakingsgesprek van ongeveer één uur. Dit gesprek is gratis en vrijblijvend. We bespreken wat jou in het dagelijks leven het meest belemmert en wat ik voor jou kan betekenen. Ook bespreken we jouw knelpunten, stellen we prioriteiten en – als er van beide kanten een klik is – prikken we een eerste datum om samen aan de slag te gaan. Soms hebben we daarna meerdere afspraken nodig om een afgesproken doel te behalen.

Wil je een vrijblijvende kennismaking inplannen of heb je nog vragen? Laat het me weten!

Neem contact met mij op