Coachingpakketen voor bedrijven
Kies het pakket dat het beste bij jouw behoefte past

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]
[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Media_Image”][/siteorigin_widget]

* 1 coaching sessie duurt 2 uur.
Prijzen zijn exclusief btw maar inclusief reiskosten binnen een straal van 25 km rond Hengelo (Ov). Een pakket start met het kennismakingsgesprek, zie hiervoor de leveringsvoorwaarden

Meerdere pakketten afnemen voor jouw organisatie? Vraag naar de prijzen en mogelijkheden.

“Ze is niet alleen deskundig maar ook zeer betrokken”

Wil jij dit ook?
Meer orde en structuur, meer overzicht, productiviteit, meer plezier in je werk, meer rust en minder stress.

Wat ik voor jou kan betekenen
Mis je overzicht? Vind je het lastig om prioriteiten te stellen? Zoek je veel te lang naar de juiste documenten? En word je continue afgeleid door inkomende mail. Heb je het gevoel de hele dag achter de feiten aan te lopen en wil je direct zichtbaar én voelbaar resultaat?
Door mijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven help ik graag bij het (re)organiseren van je werk en (thuis)werkplek. Net als dat het thuis soms even niet lukt om alles op orde te houden, kan dit ook op het werk lastig zijn. Herken jij je hierin?

Van advies tot persoonlijke begeleiding en samen aan de slag, help of ondersteun ik als Professional Organiser bij:

  • Het (re-) organiseren en ordenen van je werk
  • Het (re-) organiseren en ordenen van je (thuis)werkplek
  • Overzichtelijke mailbox en mappenstructuur
  • Beter omgaan met tijd en agenda

Nu ook online! Alle praktische- en persoonlijke hulp en begeleiding.

Wist je dat…
uitval door ziekte zelfs voorkomen kan worden! Belangrijk, want net als jij heeft ook jouw werkgever er belang bij dat het goed met je gaat. En de kosten van een zieke- of re-integrerende medewerker zijn vele malen hoger dan een investering in een Professional Organiser.

Hoe werk ik?
Om jou beter te leren kennen, start ik altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek. We kijken hoe jij je werk organiseert en hoe je werkt. Jouw specifieke vragen nemen we mee in het proces. Samen bepalen we wat bij jou past en welke methode voor jou werkt om met meer rust en minder stress, effectiever en efficiënter te kunnen werken.
Om zo goed mogelijk te kunnen helpen maak ik altijd een offerte op maat.

Wil je een vrijblijvende kennismaking inplannen of heb je vragen? [maxbutton id=”1″ url=”https://www.happyinorganising.nl/contact/” text=”Neem contact met mij op” ]